Eenvoudige topper met de laatste aardbeien

Wie mij een beetje kent weet dat er maar één ding is waar ik heel moeilijk kan aan weerstaan: chocolade. Chocoladestukken, chocoladesaus, chocoladekoeken... In alle formaten, soorten en smaken. Laat maar komen...

Deze zomer bleef ik chocolade eten maar alweer met kleine aanpassingen. Zo (her)ontdekte ik de choco van Balade:

Deze choco hoort thuis in de koelkast (daar kan je hem ook vinden in de supermarkt). Hij is heel wat lijnvriendelijker dan de klassieke choco. Het grote pluspunt vind ik echter het gemak waarmee hij verandert in fantastische chocoladesaus! In combinatie met aardbeien bekom je dan het volgende:


Voor chocoladelovers een eenvoudig toppertje dat heel snel klaar is! Je doet wat van de choco in een pot, je plaatst het in de microgolfoven voor ongeveer 20 seconden en klaar! Je weet al wat gedaan met de laatste aardbeitjes...

Reacties

Populaire berichten

Easy weken

Bijgeleerd...

Awel?!