Sfeerfoto's - lekker eten en (absoluut) niet diëten.

Vorige week was een horrorweek: een triljoen chocolademannekes (afgeleverd door de heilige man) die stonden te roepen, wat zeg ik, te tieren om aandacht. En ze wilden niet zwijgen tot ze opgegeten werden. Wat moet je dan gaan doen? Je laten gaan hé. Drie dagen ontbeten met chocoladeventjes en tussenin der nog een paar binnengespeeld. Awel, 't was lekker. PUNT.

Billboard - Chai latte
Alsof dat nog niet genoeg was, mocht ik woensdag de hele dag naar Leuven voor de master. Om te beginnen moest ik wachten op de trein, de ideale gelegenheid om een Chai te drinken bij Billboard. (Als je toch moet wachten... Wist ik veel dat ze een hele koffiekan ging brengen voor mij alleen. Wat moet je dan doen? Je kan dat toch moeilijk laten staan zekers?)

En dan in Leuven, er zit daar dus een Starbucks bij het station! Als je de trein terug neemt en je moet nog een halfuur wachten... Dan drink je toch een latte met karamel? Mobajoag!

Zaterdagavond mochten we dan nog eens onze voeten onder tafel schuiven bij Salons Ten Boogaerde in Kortemark. Zalig, zoveel is zeker, goed voor de lijn? Dat betwijfel ik... Maar lekker, LEKKER!

Voorgerecht numero uno
Dessert'je'
Zondag was er dan nog de heerlijke blogbrunch, met allerlei goodies om te proeven... Ik denk dat ik deze week maar eens mijn eigen blog opnieuw ga lezen en wat op de rem ga trappen voor we de feestdagen ingaan... 't Was wel plezant, zoveel is zeker !

Reacties

Populaire berichten

Easy weken

Bijgeleerd...

Awel?!